דיג'יי לחתונה – טיפים לבחירת תקליטן לאירוע שלכם

מזל טוב! מצאתם את האדם שאיתו אתם רוצים לבלות את שארית חייכם והחלטתם למסד את הקשר. עכשיו מתחיל העסק האמיתי – מציאת ספקים. כמובן שלא מדובר על סתם ספקים, אתם רוצים למצוא את הספקים הכי מומלצים והכי טובים, כאלה שיגרמו לחתונה שלכם להיות החתונה הכי טובה, כייפית, מרגשת, וכמובן – בלתי נשכחת לכם ולאורחים שלכם.
כשזה נוגע לבחירת דיג'יי, מדובר בעסק לא פשוט. יש לנו כמה טיפים בשבילכם שיעזרו לכם למצוא את הדי ג'יי המושלם בשבילכם.

המלצות לדיג'יי באתרי ממליצים וקבוצות פייסבוק

המקור הכי אמין לאיכותם של תקליטנים (וכמובן גם שאר ספקי החתונות) הוא המלצה של מי שחווה את השירות. יש לא מעט קבוצות פייסבוק ואתרי המלצות שמלאים בהמלצות וביקורות על ספקי חתונה שונים. ככל שיש לדיג'יי יותר המלצות, כך סביר להניח שמדובר בדיג'יי איכותי שיספק את הסחורה גם בחתונה שלכם. חשוב שתזכרו שכל אחד אוהב סגנון מוזיקה שונה, והמלצה של אחד עשויה להיות לא רלוונטית למישהו שאוהב סגנון אחר לגמרי. כלומר, המלצות יכולות לשמש כלי חזק מאוד, אבל תזכרו לקרוא הכל עם עין ביקורתית. ומה איתנו?בואו לקרוא המלצות עלינו ב Wed Reviews.

חבר מביא חבר

עוד מקור מצויין שניתן לסמוך עליו כשבאים לבחור די ג'יי, זה החברים שלכם. אם אהבתם את המוזיקה בחתונה של חבר שלכם, תשאלו אותו אם הוא ממליץ על הדיג'יי שלו. החבר כנראה יגיד לכם את האמת, בלי לייפות את המציאות, גם לגבי הדברים הטובים וגם לגבי הדברים הפחות טובים. תשאלו אותו אם הדיג'יי ניגן מה שביקשו ממנו, אם הוא היה נעים וקשוב לרצונות שלכם, ואם הם קיבלו הרבה תגובות חיוביות משאר האורחים. כמובן שהמלצה כזו שווה רק אם החבר אוהב את אותו הסגנון שאתם אוהבים.

פגישה אישית וכימיה עם התקליטן

גם אם לדיג'יי יש המון המלצות, חשוב מאוד להפגש איתו ולראות שיש ביניכם כימיה טובה. רוב הזוגות נפגשים עם מספר תקליטנים, ולרוב יודעים כבר במהלך הפגישה אם יש כימייה ואם התקליטן משדר אווירה טובה. במהלך הפגישה תוכלו לבחון איך הוא מתקשר עם אחרים, תוכלו להרגיש אם הוא מבין אתכם ומתחבר לסגנון המוזיקה שאתם אוהבים, ותגלו אם הוא מקצוען אמיתי שעוזר לכם להבין למה לצפות. מומלץ להגיע לפגישה עם רשימת שירים שמבחינתכם הם MUST, וכמובן שגם שירים שהם "ברשימה השחורה". לסיכום, חשוב לבחור דיג'יי שש לכם תחושת בטן טובה לגביו, וכזה שיידע לשלב בין מה שאתם אוהבים למה שילהיב ויישמח את האורחים.

אטרקציות נוספות לחתונה

לתקליטנים יש הרבה מאוד ידע ושנים של ניסיון. הם יכולים לעיתים קרובות לעזור ולהמליץ על ספקים אחרים ועל אטרקציות נוספות לאירוע שלכם. רובנו כבר ראינו הרבה ושמענו הרבה, למדנו מה יוצר חתונה מוצלחת ומה לא. אצלנו בנובו מיוזיק למשל, תוכלו לבחור אטרקציה מגניבה שהיא הרבה מעבר לסתם עוד פיצ'פקעס לרחבת הריקודים. Live on DJ הוא שירות שמשלב את הטוב ביותר מתוך שני עולמות – תקליטנים ולהקות חתונה. Live on DJ הופך את האירוע לחגיגה של ממש, על ידי שילוב בין דיג'יי תותח לבין מוסיקה חיה. הדיג'יי יכול לתקלט כשלצידו גם נגן סקסופון, מעגל תופים ועוד שלל אטרקציות.

יש לנו עוד הרבה מה לספר לכם ונשמח לעזור לכם בכל שאלה. צרו איתנו קשר לקביעת פגישה – מבטיחים שתצאו שמחים!

לפרטים נוספים והזמנות:
טלפון – 077-2130135
נייד – 058-5130135

"המקור הכי אמין לאיכותם של תקליטנים (וכמובן גם שאר ספקי החתונות) הוא המלצה של מי שחווה את השירות”

2018-10-25T06:39:06+00:00
דילוג לתוכן