הרכב לקבלת פנים

NovoMusic מציעה מגוון רחב של הרכבי קבלת פנים ולהקות אירועים בסגנונות מוזיקה שונים.

תגידו לנו מה אתם רוצים, ונמצא הרכב לקבלת פנים שיהיה מושלם בשבילכם.

לעמוד להקת אירועים והרכבי רחבה לחצו כאן.

קבלו טעימה מתוך מגוון הלהקות שלנו:

להקת Monti Fiori – רטרו מוזיקלי מקורי בהשראת הקלאסיקה האיטלקית של שנות ה50 וה-60 בשילוב ים תיכוני, פופ ורוק המוגש באיטלקית.

Bermuda Band – חוויה בלתי נשכחת של מוסיקה חיה וסוחפת ברחבת הריקודים.

DejaVu – הרכב לקבלת פנים עם מוזיקה בסגנון שנות ה-60 וה-70.

Felicia – הרכב לקבלת פנים בסגנון בלקני סוחף, אותנטי, ומלא אנרגיות.

קבלת פנים עם מוזיקה קובנית/לטינית – לעמוד הרכב קובני

.

להרכבי קבלת פנים נוספים >>

להרכב מוסיקלי בקבלת פנים מעלות רבות, ואת רובן נובו מיוזיק תנסה למנות עבורכם כעת, כדי להפוך את האירוע שלכם לקסום ומושלם בדיוק כמו רציתם, ממש מהרגע הראשון.

ישנן אופציות נרחבות לבחירת הרכב מוסיקלי של נגנים בקבלת הפנים. ניתן לבחור הרכב ממגוון רחב: הרכב קבלת פנים קובני, הרכב קבלת פנים לטיני, הרכב קבלת פנים קלאסי, הרכב קבלת פנים שעושה מגוון של קאברים לפי הטעם האישי שלכם (ביטלס, רוק אנד רול, 60-70-80, עכשווי או אפילו ראגיי. גודל ההרכב יכול להשתנות בין שני נגנים ועד חמישה. כמובן שמומלץ הרכב מלא על מנת לא לאבד חלק מהאפקט, אבל לעיתים בשיקולי תקציב שונים ניתן להוריד נגן או שניים, תפקידו של הדיג'יי לחתונה או לאירוע שלכם לדעת להמליץ לכם מה נכון מבלי לפגוע באיכות ההרכב והאווירה.

ניתן לחלק את סוגי ההרכבים לשלוש קטגוריות עיקריות. בראש ובראשונה בבואכם לבחור הרכב לקבלת פנים, חשוב שתתמקדו בסגנון האהוב עליכם, המרגש אתכם ואפילו, תתפלאו, שיכול לדבר לקהל שלכם ולגרום להם לזוז. כמו כן חשוב מאוד לשים דגש על ההופעה החיצונית והייצוגיות של הנגנים, שיכולה גם היא להשפיע מאוד על הסינרגיה הכללית באירוע.

ההרכבים ה"קלאסיים" כגון הרכבי נבל, כינור וחליל או הרכב רביעיית מיתרים, מביאים עימם לא את המוסיקה הקלאסית של באך, בטהובן ומוצרט, כי אם רפרטואר נרחב ומגוון של שירים ישראלים ולועזיים מוכרים, מחזות זמר, מוסיקה מסרטים, מוסיקה אירית ומוסיקות עולם. הרכב מעין זה ניחן במראה קלאסי ובאלגנטיות, וניתן לבחור את רפרטואר המוסיקה כרצונכם. נגנים המנגנים בהרכבים הללו מוכשרים ומחונכים בנגינה וירטואוזית, ועם זאת גמישים לנגינה של כל סגנונות המוסיקה שרק ליבכם חפץ.

ההרכבים ה"אותנטיים" המכניסים לאווירה מיוחדת כגון הרכב דרום אמריקאי (לטיני, ברזילאי, קובני) שיכול לבוא בשילוב עם זמרת או נגנים בלבד, מוסיקת פולקלור וריקודים. לקטגוריית ה"אותנטיים" כמובן נוסיף גם הרכב כליזמרים יהודיים הכולל כינור, קלרינט ופסנתר, והרכבי עמים הכוללים זמרת ששרה בשפות זרות, כגון הרכב לקהל רוסי, צרפתי וזמרת ששרה בלועזית.
הרכבי ה"ג'אז" של נובו מיוזיק הם הרכבים שכוללים סקסופון, פסנתר, חצוצרה, גיטרה ו/או חליל. להרכב כזה ניתן להוסיף גם זמרת. את קהל אוהבי מוסיקת הג'אז ניתן לחלק לשניים: אלו שאוהבים ואלו שנרתעים. אך חשוב להבין ש"ג'אז" היא מילה נרחבת הטומנת בחובה סגנונות שונים של ג'אז לטיני, בוסה נובה, פאנקי ג'אז, B&R ועיבודים לשירי פופ ורוק וישראלים מוכרים. ברור שלחלקכם ואפילו לרובכם, הקטגוריות הללו לא מצלצלות מוכרות, וזה מוביל אותנו היישר לנושא הבא:

חשוב להדגיש שאתם אלה שתבחרו ותחליטו מהם סגנונות המוסיקה שההרכב שבחרתם ינגן. יחד עם זאת, אם תחפצו תוכלו לבחור שיר או נעימה ספציפיים להובלה לחופה. הרכב מוסיקלי שמלווה את הזוג בכניסתם לחופה לצלילי נעימה או שיר שתבחרו, עשוי להיות מרגש להפליא. העניין הבא צמוד בבסיסו לקודם: חשוב לבדוק את מקצועיותם של הנגנים. אל תתביישו לבקש "רקורד", בין אם זה קורות חיים ו/או ניסיון בנגינה באירועים. תנו לנו לעזור לכם להכיר מקרוב יותר את ההרכב אליו אתם מכוונים. אל תתביישו לשאול שאלות ואפילו לבקש ולראות אותם בהופעה חיה (לייב) או בסרטון.

עליכם לדרוש לדעת מראש מה ילבשו הנגנים. כמעט תמיד זה עשוי להיות משמעותי. לקהל הדתי חשוב ליידע את הנגנים להגיע בלבוש צנוע, ישנם זוגות המעדיפים את הנגנים בלבוש לבן, ישנם שמעדיפים נגניות בשמלות אדומות שיתאימו לעלי הכותרת של הפרחים, וישנם שיבקשו את הנגנים בחליפה, או בלבוש אלגנט עם או בלי עניבה. אתם וודאי מופתעים מהתיאורים הספציפיים, אך אל תתפלאו מיד, עצרו רגע וחישבו על כך ותבינו עד כמה קוד הלבוש משמעותי עבורכם.

יחד עם בחירת סוג ההרכב, חשוב לא פחות להצמיד אל ההרכב דיג'יי שכבר עבד בעבר עם אותו ההרכב, הדינמיקה ביניהם יוצרת רצף עבודה מקצועי ונוח. כאשר אתם פונים לנובו מיוזיק על מנת שתספק לכם הרכבים מוסיקליים (בשונה מלפנות להרכב קבלת הפנים או הלהקה לחתונה), יש בכך יתרון של נוחות ומקצועיות שמורגש לאורך כל תהליך התכנון. היתרון החשוב והבולט ביותר הוא שאנחנו דואגים עבורכם לכל התיאומים וה"עבודה השחורה" ומשאירים אתכם רגועים ושקטים, אתם רק צריכים להצביע ולהגיד לדיג'יי שלכם איזה הרכב אתם רוצים ומאותו רגע יש לכם שקט עד לרגע האירוע ולאחריו. דבר נוסף הוא שישנם הרכבים ולהקות לחתונה ולאירוע שחלקם אינם מפורסמים או מפרסמים בצורה עצמאית, אלא רק תחת סוכנויות שונות להרכבים מוסיקליים, המקצועית בלעזור ולנתב אתכם לבחור את ההרכב המוסיקלי המתאים והטוב ביותר עבורכם. נובו מיוזיק תעבור איתכם על כל הפרטים "הקטנים" והרלוונטיים לאירוע הספציפי שלכם ותדע להמליץ לכם על הרכב לקבלת פנים המקצועי והנכון ביותר עבורכם.

בקשו מאיתנו המלצות, בדקו רזומה בתחום הפקת האירועים ואפילו בקשו לדבר עם זוגות שהזמינו דרכנו הרכב מוסיקלי בעבר. ייתכן ויהיו הבדלי עלות משמעותיים בין הרכב להרכב, תפקידנו להציג לפניכם את כל הפרטים וההבדלים בכדי להתאים את הרכב קבלת הפנים שמתאים גם לרצון שלכם וגם לכיס שלכם.

אל תתפשרו על כל אחד מן הדגשים שהזכרנו בכתבה זאת. לעיתים שיחת טלפון אחת תספק אתכם ולעיתים תזדקקו לפגישת ייעוץ. אל תהססו לבקש מאיתנו כל מידע ולשאול כל שאלה
נובו מיוזיק מייצגת הרכבי רחבה וקבלת פנים רבים מהאיכותיים, הטובים והמקצועיים ביותר בתחום. אנחנו עומדים לרשותכם ונשמח לשרת אתכם עד שנגיע לנוסחא המנצחת כדי להפוך את האירוע שלכם למשהו שגם יעשה לכם חיוך גדול בסוף האירוע וגם כזה שייזכר וידבר עליו.

2018-07-04T06:39:22+00:00
דילוג לתוכן