להקת חתונה או דיג'יי – מה עדיף?

מתלבטים אם לקחת להקה לחתונה או דיג'יי? בסופו של דבר לכל אחד יש יתרונות וחסרונות ואתם צריכים למצוא את מה שמתאים לכם. הנה הדברים שחשוב שתדעו כדי לקבל את ההחלטה הנכונה בשבילכם.

גם בקבלת הפנים וגם על רחבת הריקודים, המוסיקה בחתונה הינה מכריעה ביצירת אווירה שמחה וכייפית, ויש לה השפעה גדולה על איך שתזכרו את החתונה שלכם. יש המון להקות חתונה טובות ושפע של תקליטנים שיודעים לעשות את העבודה כמו שצריך, אבל חשוב שתמצאו את מה שמתאים לכם ומה שיעשה לכם טוב.

אז להקת חתונה או דיג'יי (או גם וגם)? כדי להחליט, עליכם לקת בחשבון כמה דברים:

אווירה: סוג המוזיקה שתבחרו תקבע את הטון של החתונה ותשפיע את האווירה. בנוסף, כולם זוכרים חתונה שהייתה בה מוזיקה טובה. תנסה לחשוב מהו סגנון המוזיקה שהכי מתאים לאישיות שלכם ושמייצר את סוג האווירה שתרצו שתהיה לכם בחתונה. האם תתרצו אווירה קלאסית ורומנטית באמצעות רביעיית כנריות, אולי תעדיפו קצת פאנק או סווינג.

מגוון: בין אם תבחרו דיג'יי או להקה, כדאי למצוא מקצוען שיודע לנגון מוזיקה איטית וגם מוזיקה קצבית, ממישהו שיידע לייצר אווירת קבלת פנים וגם יידע להקפיץ את כולם על רחבת הריקודים.

מרחב: מתחתנים בגן אירועים או בתוך אולם? יש לכם מרחב גדול ורחקת ריקודים גדולה, או שהלכם דווקא על מקום קטן ואינטימי? אם אתם מעוניינים בלקה עם 8 נגנים, קחו בחשבון שלקה גדולה תופסת לא מעט מקום. תבדקו אילו מגבלות יש לכם ומה המשמעות של הכנסת להקה לאזור קבלת הפנים/רחבת הריקודים.

תקציב: תקציב הוא חלק גדול בכל מה שקשור לתכנון חתונה, כולל הבחירה בשילוב להקת חתונה או דיג'יי באירוע. ברוב המקרים דיג'יי יהיה יותר זול מלהקה, והמחירים משתנים בהתאם לציוד הנדרש, ותאריך האירוע. בנוסף העלות של להקה משתנה בהתאם למספר חברי הלהקה, כך שלהקה גדולה יותר סביר שתעלה יותר מאשר כמה נגנים וזמרת.

זמן אמת: לפני שאתם מתחייבים, לכו לראות את התקליטן/הלהקה בלייב באירוע אחר. כך תוכלו לקחת חלק כאורחים ותחוו את החוויה שהאורחים שלכם יחוו. תוכלו לראות איך הם מתלבשים, איך הם מתנהגים מול הקהל, ואיזו אווירה הם יוצרים. אם אתם לא יכולים לראות אותם בלייב, תקראו עליהם הרבה ותחפשו המלצות ברשתות החברתיות ובאתרי מתחתנים. בימינו יש המון מידע ורק צריך למצוא את המידע הרלוונטי.

להקת חתונות

אין כמו מוזיקה חיה כדי לייצר אווירה מהנה וייחודית שתגרום לכל האורחים לרקוד. גם הרכב לקבלת פנים יוצרת אווירה מתוחכמת ואלגנטית שהופכת את קבלת הפנים לאירוע בפני עצמו. אם הלהקה טובה, היא תדע לקרוא את הקהל ולשלהב אותו.

היתרון הגדול בלהקה היא היתרון של שמיעת מוזיקה חיה וההנאה שבמופע חי. להקה יכולה להשמיע מוזיקה מסורתית או להביא דווקא משהו פאנקי. היא יכולה להתאים לקבלת פנים או לחלופין להרקיד את כולם על רחבת הריקודים.

החיסרון המשמעותי הוא העלות של להקה. בנוסף, ללהקה של סגנון ניגון משלה שאליו הוא מוגבלת. להקות פופולאריות נתפסות מהר מאוד, אז כדאי להתחיל לחפש להקה כבר חצי שנה לפני האירוע. כדי למצוא להקה מתאימה, תשאלו חברים ומקצוענים בתחום אם הם יכולים להמליץ, ולכו לראות את הלהקה מופיעה בלייב.

דיג'יי

תקליטנים של חתונות הם אנשים שיודעים לקרוא את הקהל ויודעים לנגן מגוון רחב ועשיר של שירים. תקליטן איכותי יידע איך לשלב בין מוזיקה עכשווית מקפיצה לבין להיטים גדולים שכולם מכירים ואוהבים. תוך כדי הוא גם יכניס כמה שירי ילדות כדי לייצר קצת נוסטלגיה. תקליטן איכותי גם יידע להקשיב לחתן ולכלה וינגן את הסגנון שהם אוהבים.

לדיג'יי יש כמה יתרונות; אם יש לכם מבחר גדול של שיים שהם must מבחינתכם, בטוח שדיג'יי יוכל לנגן אותם. בנוס, העלות של דיג'יי יותר נמוכה מאשר להקות חתונה למיניהן, כך שאם אתם צריכים לחסוך, זה אחד הדרכים לשמור על עלות נמוכה יותר. דיג'יי בעל ניסיון ונוכחות יכול לייצר אווירה מעולה, שמחה וכייפית ויודע להקפיץ את רחבת הריקודים.

החיסרון בתקליטן זה בדיוק זה, שהוא תקליטן, והמוזיקה המתנגנת אינה מוזיקה חיה. יש משהו הרבה יותר מיוחד במוזיקה חיה, ולהקה שיודעת לנגן היטב יוצרת אווירה שאין כמותה. בנוסף, חשוב למצוא תקליטן שיקשיב לכם ושיבין את הסגנון שלכם. אם אתם לא מתחברים לתקליטן, סביר להניח שלא תתחברו למוזיקה שהוא ינגן לכם, וזה עשוי להרוס את הכיף על רחבת הריקודים.

כפי שאתם רואים, בין אם תבחרו דיג'יי או להקה, לכל אחד יש את החסרונות והיתרונות שלו. כדאי שתבינו יחד מה חשוב לכם ומה התקציב שלכם, ומשם תוכלו להתקדם בחיפושים. נובו מיוזיק מציעה מגוון להקות חתונה והרכבי קבלת פנים, כמו גם שירותי דיג'יי עם התקליטנים הכי טובים בתחום. נשמח להפגש אתכם ולייעץ לכם בכל נושא.

"בין אם תבחרו דיג'יי או להקה, לכל אחד יש את החסרונות והיתרונות שלו. כדאי שתבינו יחד מה חשוב לכם ומה התקציב שלכם, ומשם תוכלו להתקדם בחיפושים"

2018-10-23T15:16:32+00:00
דילוג לתוכן