להקת חתונה - איך לבחור להקת חתונות?

Novo Live גאה להציג בפניכם את להקות לחתונה המנצחות שלנו. כל להקת חתונה מביאה איתה סגנון מוזיקלי שונה בעל גוון יחודי.

Novo Live – צפו במגוון הלהקות שלנו ותמצאו את המוזיקה שמתאימה לכם!

קבלו טעימה:

להקת Deja Vu – שירים נוסטלגיים משנות ה-60 וה-70 שירקידו צעירים ומבוגרים כאחד.

להקה איטלקית לחתונה – מונטי פיורי – רטרו מוזיקלי מקורי בהשראת הקלאסיקה האיטלקית – אטרקציה לחתונה כמו שעוד לא ראיתם!

להקת Groove Redemption – להקה לחתונה עם אנרגיה מטורפפפפת.

להקת ברמודה – להקת קאברים שמנגנת את הלהיטים הכי גדולים מכל הזמנים.

נובו מיוזיק מייצגת מבחר להקות לחתונה מהמובילות בארץ. ההרכבים המוזיקאליים של נובו מיוזיק מחזיקים ברפרטואר מפואר של עשרות אם לא מאות (!) הופעות מוסיקה חיה ובועטת שמתחילות כבר בשלב קבלת הפנים. המוסיקה באנגלית, עברית, צרפתית, ספרדית וכולל כמובן מזרחית וחסידית.

אנחנו, כמייצגים של להקות לחתונה, מבינים עד כמה חשוב שהחתונה תהיה אחרת, אנרגטית וכזו שיזכרו וידברו עליה גם אחרי היום המיוחד. מניסיוננו ידוע לנו למה כל הרקדה חייבת לסחוף את הקהל, וכמובן עד כמה אתם כזוג – מיוחדים ביום חתונתכם.
זו הסיבה שטרחנו להקים עבורכם את נובו bands, בו אנו מייצגים את הלהקות המובילות בתחום להקת חתונות. חשוב שהלהקה שתבחרו תדע לזרום איתכם ועם הקהל שלכם ומוודאת שכולם – אבל כולם יקומו לרקוד.
בתהליך של בחירת להקת חתונה אנו דואגים לקיים פגישות אישיות עם כל זוג שמתחתן, במהלכן אנו בונים יחד את הערב המושלם והבלתי נשכח שלכם. נשמח לתרום לכם מנסיוננו המקצועי בתחום, לספק רעיונות חדשים, נחפש ונמצא יחד איתכם את תכנון המוסיקה של הערב שיהיה מקורי ומתאים לכם.
עיקר השמחה של ערב החתונה הוא הריקודים, המוזיקה. כולם רוצים להקה מקפיצה, שהאורחים לא יפסיקו לרקוד, ואכן חתונה מוצלחת היא בדיוק אחת שכזאת. בעזרת להקת חתונה מתאימה תזכו לערב שכזה.
הופעה של להקת חתונות בחתונה היא שדרוג ענק לאירוע שלכם וכדי לזמין להקת חתונות אשר תהפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח הנה כמה טיפים, כיצד לבחור להקת חתונות טובה?
מחפשים באינטרנט "להקת חתונות" – הדרך המהירה והקלה להתרשמות ראשונית מלהקת חתונות היא דרך האינטרנט. חפשו להקה לחתונה כדי לקבל התרשמות ראשונית של להקות לחתונה.
מסמנים את להקת החתונות שמצאה חן בעינכם: כשנכנסים לאתרים של להקות חתונה מלבד איכות הסאונד והשואו של הלהקה יש לשים לב לשני פרטים חשובים.
1. הלהקה מתמחה באירועי חתונות (ישנן להקות שלא מופיעות באירועי חתונות)
2. באתר האינטרנט של להקות חתונה קיימים קליפים מתוך חתונות
קובעים פגישה עם חברת נובו מויזיוק: אחרי שהתרשמת ממספר להקות חתונה, חשוב מאוד לערוך פגישת היכרות עם החברה שמייצגת את להקת החתונות. בפגישה יפרש בפניכם את כל המידע שתרצו לדעת על הופעה של הלהקה בחתונה.
נקודות חשובות שצריך להתייחס אליהן בפגישה עם נציג להקת חתונות-
1. הרכב הלהקה – כמה נגנים וזמרים קיימים בהרכב והאם ניתן לשנות לפי הצורך
2. רפרטואר – להקת חתונות טובה תחזיק רפרטואר שירים עשיר ומגוון
3. משך ההופעה – כמה זמן נמשכת ההופעה ואם ניתן לחלק את המופע לפריצות בשלבים שונים של החתונה.
4. בקשות שירים מיוחדות – להקת חתונות מקצועית תדע לבצע גם שירים שלא נמצאים ברפרטואר הסטנדרטי שלה. אם יש שירים שאתם ממש רוצים שיתנגנו בחתונתכם תוודאו שהלהקה יכולה לבצע אותם והאם זה כרוך בתשלום נוסף.
התרשמות מלהקת חתונות בהופעה: ניתן לקבוע עם להקת חתונות ערב שבו תוכלו לראות את הלהקה באירוע אך קחו לתשומת לבכם שהופעה של להקת חתונות משתנה מחתונה לחתונה.
להקת חתונות מקצועית מחזיקה מספר קליפים מסגנונות שונים שתוכלו גם דרכם להתרשם מהופעה.

והכי חשוב…שיהיה המון מזל טוב!!!

"עיקר השמחה של ערב החתונה הוא הריקודים, המוזיקה. כולם רוצים להקה מקפיצה, שהאורחים לא יפסיקו לרקוד, ואכן חתונה מוצלחת היא בדיוק אחת שכזאת. בעזרת להקת חתונה מתאימה תזכו לערב שכזה."

2019-10-17T08:04:47+00:00
דילוג לתוכן