מדוע המוזיקה חשובה כל כך להצלחת החתונה?

ההכנות לחתונה רבות ומבלבלות, כל כך הרבה החלטות, כל כך הרבה אפשרויות. אולם או גן אירועים? בופה או מלצרים? די ג'יי או להקה? החלטות אלו ישפיעו רבות על הצלחת החתונה ועל הנאתם של האורחים. בתור כלה טרייה ואחת שסייעה בתכנון חתונות רבות אני רוצה לנצל את ההזדמנות הזאת לדבר על הבחירה החשובה ביותר בעיני, זאת שתכריעה בין חתונה בינונית וממוצעת לחתונת השנה, בחירת המוזיקה.

אני רוצה שתנסי לדמיין לעצמך את יום חתונתך בלי מוזיקה, 300 אורחים סועדים לצד השולחנות, ערבוב של שיחות חולין "מתנגן" באוויר. אתם נכנסים לחופה, כולם מסתכלים עליכם, מובילים אתכם בדממה. לא נשמע אידיאלי נכון?

אנחנו נוטים לשכוח לפעמים מה כוחה של המוזיקה, שוכחים שהיא מסוגלת להפוך גם מפגש חברתי משעמם למסיבה אמיתית. קצב המוזיקה ואופיה בעלי השפעה מכרעת על הצלחת האירוע, הם יכולים להפוך גם אירוע קטן וצנוע להצלחה מסחררת. הם מסוגלים להפוך את האירוע שלכם לאחד מאותם אירועים עליהם ממשיכים לדבר שנים אחרי.גם אם בחרתם את המיקום היפה ביותר ואת האוכל והשתייה האיכותיים ביותר הארוע לעולם לא יהיה מושלם בלי המוזיקה המתאימה.

המוזיקה כאמור תכתיב את אופי הארוע על פי רצונכם, לדוגמא, בחירה במוזיקה קלאסית ורגועה תקנה לאירוע אווירה יוקרתית ובוטיקית לעומת בחירה במוזיקה עכשווית וקצבית שתהפוך את הארוע למסיבה ענקית שתרים גם את הסבים והסבתות לפזז על הרחבה. המוזיקה, יותר מכל דבר אחר, נוגעת בנו עמוק בפנים ומקצינה את כל הרגשות שלנו, היא משמשת אותנו לעורר שמחה והתרגשות בקרב האורחים.חשוב להזכיר שתפקידה של המוזיקה הוא גם לווסת את מהלך האירוע כולו ו"לשלוט" על הנעת הקהל אל רחבת הריקודים וממנה (אל שולחנות האוכל).

המוזיקה ידועה גם ביכולתה לחבר בין אנשים. המוזמנים לחתונה מורכבים מקבוצות של מכרים, חברים ובני משפחה שעל אף קרבתם אליכם, אינם מכירים האחד את השני. ברב המקרים האורחים נוטים להתרועע אך ורק עם מכריהם.הבאתם של כלל האורחים אל רחבת הריקודים מקרבת אותם ויוצרת חיבור בין הקבוצות השונות.

אספקט נוסף הוא נושא המסורת המשפחתית. החתונה היהודית היא אירוע דתי מסורתי. בקרב משפחות רבות המסורת נחשבת לערך עליון שיש לכבדו. השמעת מוזיקה אתנית / מסורתית במהלך החתונה היא דרך לכבד ולהזכיר את הזיקה למסורת ולהשורשים המשפחתיים, דרך לרצות את ההורים והסבים, ולהנחיל את המסורת לדורות הצעירים.

כעת, כשאת יודעת מהי חשיבותה של המוזיקה להצלחת החתונה ומודעת לאספקטים השונים שהיא משרתת, כל שעליך לעשות הוא לשבת עם בן זוגך והחליט על אופי החתונה הרצוי. אמליץ לפנות כמובן לאיש מקצוע שידריך אתכם ויסייע לכם לבנות את מערך המוזיקה המושלם לחתונתכם.

יש לכם שאלה? רוצים להתייעץ איתנו בעוד נושא בדרך אל החתונה?
נשמח לתרום מהנסיון שלנו, דברו איתנו
עדיין לא בטוחים? קראו המלצות שקיבלנו ב Wed Reviews וב mit4mit

2018-07-04T07:24:09+00:00
דילוג לתוכן