רעיונות לרחבת הריקודים בחתונה

חשוב לכם שהחתונה שלכם תהיה החתונה הכי כייפית ומיוחדת שאפשר, נכון? הרי בגלל זה הגעתם לכתבה הזו. בזכות שנים על גבי שנים של ניסיון וחוויות מחתונות, אנחנו בנובו מיוזיק יודעים מה עושה את האירוע ומה לא. אספנו עבורכם כמה רעיונות לרחבה שיעזרו לכם להגשים את חלומכם.

לייב און די ג'יי – שילוב של דיג'יי ומוזיקה חיה

רוצים להקפיץ את כולם על הרגליים ולהביא אותם לרחבת הריקודים? נגנים שמנגנים מוזיקה חיה זה התשובה. כשנגן חצוצרה ומתופף עולים לרחבה, הם מביאים בעקבותיהם את כל האורחים, וכשהדיג'יי מכיר אותם ויודע לשלב את המוזיקה שלו עם המוזיקה שלהם, התוצר הוא אפילו יותר טוב – עם שילוב הרמוני של מנגינות.

DIY לקצת מגע אישי – שלטים, משקפיים ושפמים

במקום לקנות כובעים ואביזרים מוכנים, תנסו להכין בעצמכם. DIY (עשה זאת בעצמך) הוא טרנד חתונות עצום, ובצדק. זה מוסיף מגע אישי וייחודי ומראה לאורחים שהם חשובים לבני הזוג. אחרי הכל, הושקע בהם זמן נוסף. תוכלו לקנות בריסטולים ומקלות, ולגזור צורות כמו שפמים, משקפיים וכדומה. אפשר גם להכין שלטים מצחיקים שייראו מעולה בתמונות.

להקת חתונה – להקה שמנגנת מוזיקה חיה באירוע שלכם

אין כמו מוזיקה חיה, במיוחד כשהיא מנגנת את להיטי המסיבות הגדולים והמוכרים לכולם. ילדים ומבוגרים כאחד, כולם מכירים את ABBA וכולם יודעים לזמזם את שירי החתונה שכולם אוהבים. בואו לקרוא על להקות החתונה שלנו>>

רקדנים – אם אתם רוצים שגם סבא וסבתא ירקדו, תביאו רקדנים

יש מגוון סוגים של רקדנים, תוכלו להביא רקדנים ברזילאים שיבואו בלבוש של פסטיבלים, תוכלו להביא רקדנים סמויים שמטרתם פשוט להרקיד את כולם מבלי שידעו שהם רקדנים מקצועיים. יש גם רקדני היפ הופ שירקדו ברייקדאנס או רקדני לטינו. לא משנה איזה סגנון תבחרו, רקדנים מקצועיים, מעצם הגדרתם כמקצוענים, יודעים להביא את המסיבה לרחבה ולעודד את האורחים להצטרף אליהם.

מצלמות פולרואיד

חלקו מצלמות פולרואיד בין האורחים כדי שיוכלו לצלם את עצמם נהנים ורוקדים ברחבת הריקודים. אפשר לחלק מצלמות פולרואיד בין האורחים כבר בקבלת הפנים ובזמן הישיבה לארוחה, ולגבי השמחה והכיף שהייתה בחתונה – התמונות ידברו בעד עצמן.

להפתיע עם ריקוד זוגי

הפתעות הן תמיד דבר טוב וכשהזוג עושה ריקוד משלו, הכיף והשמחה רק גדלים. לכו לכמה שיעורי ריקוד פרטיים, אל תספרו לאורחים, ובזמן הריקודים תתחילו לרקוד כמו שאף פעם לא רקדתם. הריקוד יכול להיות קלאסי או שאפשר להפתיע עם ריקוד מצחיק ומתוחכם. תוכלו למצוא המון דוגמאות לריקודים מפתיעים בYouTube.

בלוני ענק מעופפים

קנו כמה בלונים גדולים ותתנו לחבר קרוב את האחריות לדאוג שינופחו. בזמן הריקודים, זרקו את הבלונים באוויר, והם יתחילו לדאוג לעצמו. כמו במסיבות הגדולות בעולם, כמה בלונים מעופפים באוויר עושים כיף מטורף. מי היה מאמין שבלונים יכולים לתרום כל כך, אבל זה באמת עובד!

נו מה אתם אומרים? קיבלתם רעיון למשהו טוב? רוצים לשמוע על עוד אופציות ולקבל עוד רעיונות מגניבים לחתונה שלכם? בואו נפגש, תמצאו גם די ג'יי וגם חבר שיעזור לכם עם האירוע שלכם.

צריכים ייעוץ בבחירת די ג'יי לחתונה או לאירוע שלכם?
אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר.
עדיין לא בטוחים? קראו המלצות שקיבלנו ב Wed Reviews וב mit4mit

"בין אם תחליטו להוסיף לחתונה שלכם קצת DIY במגע אישי, רקדנים אולהקה לחתונה, הכי חשוב שאתם תהיו שלמים עם הבחירות שלכם ותהפכו את האירוע למיוחד עבורכם"

2018-10-23T15:20:57+00:00
דילוג לתוכן